4. aug. 2011

Soon to be…

mann og kone! Ja, det er ikke jeg som skal gifte meg, men et vennepar av oss.
De gifter seg på lørdag, og jeg gleder meg! Jeg tror at jeg er ferdig med gaven, og jeg vet at kortet er ferdig:

vf

Utfordringen var å lage et bryllupskort som er litt romantisk, uten at det blir sukkersøtt. Der er nemlig ikke brudeparet i det hele tatt, og kortet skal jo passe til mottakerne. Det ble derfor kanskje et litt uvanlig bryllupskort, men jeg tror det skal passe til dem.

Bryllupsfargen deres er skarp rosa (som på bordkortene i innlegget under), så jeg hadde lyst til å ha den fargen med i kortet. Siden jeg ikke har blomster med den fargen, brukte jeg Tattered Angels Glitter Glam til å farge blomsten med. Er fornøyd med resultatet – synes skimmer og glittereffekten er så kul. Og så passer den godt til bruden :)

Nå er det snart helg igjen, og første jobbuke etter ferien er over. Jammen overlevde jeg ikke den, og det mye bedre enn forventet. Men uansett blir det godt med et par fridager nå.
God helg!

Jeg deltar i Kort & Godts augustutfordring - bryllup med dette kortet.
Blomstene og perleraden som er surret rundt blomsten er fra Kort og Godt.

1 kommentar:

♥Gry sa...

Hei Lene!
Lekkert kort , me like! ;0)

klem