28. mai 2011

Bursdagskort

I dag ble jeg virkelig satt under press. Like etter at jeg kom hjem fra jobb, fikk jeg vite at jeg hadde to timer på meg til å lage bursdagskort til niesa vår. I alle fall hvis jeg skulle slippe å sende gaven i posten, og heller sende den med svigerbroren min. Og å kjøpe kort, det gjør man jo ikke når man er kortlager, så da heiv jeg meg rundt og produserte et kort i full fart. Noe som er en prestasjon til meg å være.
Så her er nok et kort laget under press:

andrine

Det er utrolig lenge siden jeg har laget kort med stempel som skal fargelegges. Det var nesten sånn at jeg hadde glemt hvordan man gjør det. “Hvilke farger var det som ble hudfarge igjen?” Jeg fant ut av det etter hvert, og jeg kosa meg ordentlig. Det blir nok litt flere kort med fargeleggingsstempler fra nå av. Det er nemlig en del bursdager og sånt framover – så presset kommer det ikke til å stå på…

Ingen kommentarer: