3. apr. 2011

Hjerter i lange baner

babyteppe
Nå er jeg ferdig med babyteppet som jeg begynte på for et par uker siden. Det er kanskje ikke så lett å se det, men den ene typen fletterad er hjerter, og da fallt jo jeg for mønsteret med en gang. Dere har kanskje skjønt at jeg er i overkant glad i hjerter…

Teppet skulle egentlig være til ei lita jente som ble født omtrent den dagen jeg begynte på det. Nå har jeg ombestemt meg på det, det er nemlig sånn at da jeg var nesten ferdig, oppdaga jeg en feil nesten helt i begynnelsen, og siden barnets mor er minst like nøye på det som meg, blir ikke dette teppet til henne. Jeg får ha det liggende på lur til noen som ikke oppdager ei rett maske der den skulle vært vrang like lett ; )

Her har jeg selvfølgelig klart å henge teppet opp ned på stolen, men dere ser i alle fall litt mer av det:
babyteppe2

Så – da er det bare å begynne på en ny ting til den lille jenta. Denne gangen har valget fallt på en kjole fra Tora Frøseth design. Jeg får gjøre mitt beste for å strikke rett der det skal være rett og vrang der det skal være vrang : )

Ønsker dere en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer: