9. mars 2011

DT TreL – Bryllup: invitasjon/bordkort/gratulasjonskort

bryllupskort

Jeg har laget nye DT-bidrag for TreL, denne gangen bryllupsinvitasjon, bordkort og gratulasjonskort. Til invitasjonen og bordkortet har jeg brukt ark fra Papirdesign som heter Invitasjon, grå. Til gratulasjonskortet har jeg brukt et ark som heter Par i hjerter, grå.

Invitasjonen har jeg valgt å lage som en eske, da det ofte er mye informasjon som skal med på en bryllupsinformasjon. Jeg har skrevet teksten på vellum, for å få en mer ekslusiv følelse. Vellumen har jeg brettet som et trekkspill og limt enden fast i bunnen på eska.

invitasjon, bryllup

invitasjon bryllup, detaljer


Bordkortet er veldig enkelt. Jeg har brukt baksiden av invitasjonsarket og stanset ut et hjerte med Spellbinders.

bordkort bryllup


På gratulasjonskortet har jeg stanset ut en ramme med Spellbinders. For å forsterke rammeeffekten har jeg limt ramma på med 3D-puter.

gratulasjon bryllup


Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å strikke på Kvikk Lunsj-lua som mannen i huset har bestillt.
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: