7. mars 2011

DT TreL – Konfirmasjon, jente: invitasjon/bordkort/gratulasjonskort

konfirmasjon jente

Nå har jeg også laget konfirmasjonskort til jenter for TreL. Arkene jeg har brukt er fra Papirdesign, de heter Ønsker og Rosebukett.
Til invitasjonen har jeg i tillegg brukt en dies fra Spellbinders sett som heter Fancy Tags, og jeg har brukt blomst fra Prima.

invitasjon jente


Også jentebordkortene har jeg gjort enkle, bare med litt mer pynt enn de jeg laget til gutt. Her har jeg brukt dies fra Spellbinders Fancy Tags, i tillegg til en blomst fra Kort & Godt.

bordkort, jente

bordkort jente,detaljer


Gratulasjonskortet har jeg laget slik at det er plass til å legge penger i det. Jeg har brukt punch fra Martha Stewart, dies fra Spellbinders, stempel fra Stempelglede og blomster fra Kort & Godt.

gratulerer jente

gratulerer jente, detaljer


Det meste av det jeg har brukt får dere kjøpt på TreL. Neste DT-prosjekt er bryllup: gratulasjonskort, invitasjon og bordkort. Og så skal jeg lage litt flere guttekonfirmasjonskort.

Ingen kommentarer: