4. feb. 2011

Nytt strikkeprosjekt

Ja, så lenge klarte jeg å holde meg. Jeg skulle liksom bare holde på med takkekort, jeg nå. Ikke kjøpe nytt garn og ikke se på mønstre før takkekortene var ferdige...
Og her sitter jeg med et nytt prosjekt mellom hendene, uten å kunne skryte av at takkekortene er ferdige.
Jeg har ei god unnskyldning da, jeg venter nemlig på pakker fra Papirdesign og TreL, og før jeg har fått dem, kan jeg heller ikke lage ferdig takkekortene. Som jeg forøvrig er godt i gang med.
Så her går det på skinner om dagen - produktiviteten og kreativiteten er på topp. Det klør i fingrene etter å sette i gang med designeroppdrag for TreL så snart takkekortene er ferdige. Jeg krysser bare fingrene for at følelsen og lysten holder lenge denne gangen :)

Her får dere en sneakpeek av den nye strikkinga mi:
I bakgrunnen kan dere se at det har kommet nye blomsterløker i hus. Denne gangen er jeg veldig spent på hvordan blomstene som dukker opp ser ut, jeg har nemlig aldri hørt om dem før, og jeg husker ikke hva navnet var, så googling er bare å glemme. Jeg satser på at de er fine :)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Stikker bare innom for å si Hei Lene! Babykjolen ble kjempefin! Spent på å se hva du strikker nå:)

Ulltråen`s Kaosheim sa...

Så flink du er å strikke (og andre kreative ting) Har endelig funnet ut aat jeg også kan strikke :-) Akkurat ferdig med et ullteppe til baby...veldig stolt av meg selv. Tilogmed heklet rundt kanten :-)
Bynj kanskje å bli voksen

Ha en flott dag der nede
Klæm fra kalde nord (-6)