2. jan. 2011

Strikket lue

Jeg må ha gjort unna noe som er tidenes sløveste desember. Med sykdom både før jul og i jula. Influensaen før jul gjorde at jeg ikke fikk laget noen julekort, og heller ingen pakkelapper. Det er første gangen på mange år at jeg ikke har laget pakkelappene selv. Et lite nederlag kjenner jeg, men sånn måtte det bare bli. Noen få, og litt tilfeldig, utvalgte fikk julekort. Og da kort som jeg laget i fjor. Kjenner at jeg har litt dårlig samvittighet for alle de som skulle fått kort. I julekortboksen vår står der nemlig mange flotte kort som vi har fått fra andre... Bedre lykke neste år - håper jeg!

En ting jeg fikk gjort ferdig, såvidt, var ei lue jeg strikka til kjæresten. Den var pakke en dag i adventskalenderen hans. Igjen har jeg brukt oppskrift fra Tora Frøseth design.
Se de kule flettene!
Lua er kjempefin på. Det er like fletter på baksiden av lua, som det er på forsiden.

Da ønsker jeg dere alle et riktig godt nytt år,
og krysser fingre for et friskere og mer aktivt 2011 for min egen del :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Den lua var kjempefin. Kunne tenke meg å strikke en sånn en til mannen min jeg også.

Unknown sa...

Nais lue Lene!