4. juni 2008

Støvtørking

Det tørkes en del støv om dagen. Både av scrappetingene og scrappelysta, og nå av bloggen.
Og gjett om det trengs! Jeg, og hobbyleringsgenene mine, har vel stort sett ligget i dvale siden nyttår. Men nå blir det andre boller!
Stine og jeg hadde en intensivdag på lørdag, hvor vi produserte kort og kosa oss hele dagen.
Det ble fem kort på meg, alle med Magnoliastempel jeg har kjøpt for lenge siden, men ikke brukt før nå.


Kortene skal jeg bruke på kurset jeg skal ha hos TreL på søndag.
Jepp - jeg er faktisk i gang med kurs igjen også. Snakk om pangstart. Og gjett om det er godt å være i gang!
Jeg har masse idèer i hodet mitt nå - og jeg bare gleder meg til å få alt ut :)





3 kommentarer:

Camilla G sa...

WOW! Så kule kort, digger det øverste! Er det du som har funnet på designet?

S_U_F_69 sa...

Nydelige kort alle sammen. Den med pakkene på var så søt. Det øverste kortet var stilig!!

tx sa...

it's cute