16. juni 2008

Bind it all


Nå har jeg brukt noen kvelder på å kose meg med å lage minialbum.
Jeg har aldri laget det før, men jammen frister det til gjentakelse.
Så gøy med et album man faktisk kan gjøre ferdig på noen dager, og ikke sånn som de andre langtidsalbumprosjektenene mine.

Temaet i dette albumet er mitt tantebarn Lives første år. Hun fyllte nettopp ett år, så da synes jeg det passet bra med ei lita oppsummering. Bildene er fra de gangene jeg har møtt henne dette året. Siden avstanden mellom oss er så stor som den er, skjer det alt for sjeldent!


Albumet skal brukes på kurs hos TreL på tirsdag.



5 kommentarer:

Stine sa...

Åh så flott det ble Lene!! Artig med sånne konvolutter, og fine arger og stæsj. Må nok ta en nærmere titt på det hos Linda.

Herlighet så fort tia har gått da, syns ikke det er lenge siden Live ble født..

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Lene!
Nydelig album du har laget!! Jeg ble inspirert nå, til å bruke den bare-en-gangs-brukte "Bind-it-all" maskina mi !!

Rita sa...

For et flott album du har laget. Har også kjøpt bind-it-all for en tid tilbake, men kan ikke akkurat si at den har blitt mye brukt. Takk for inspirasjon :)

Desirée sa...

Rett og slett nydelig, Lene!!

Vibeke sa...

Nyyydelig!!!!!!