27. jan. 2008

Syv sannheter

Jeg har prøvd å overse denne utfordringa lenge, men nå har både Anita, Hege og Sonja utforda meg, så da er det vel bare å gå på med krum hals, og bli ferdig med det...

Utfordringa er som dette:
*Skrive syv sannheter om meg selv.
*Linke til den/de som har utfordret meg.
*Utfordre syv andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret

1. Jeg er perfeksjonist, og vil helst at alt skal være etter "fasiten".
2. Jeg har problemer med å få gjort noe som helst, hvis det er rotete rundt meg.
Først rydde, så gjøre andre ting - det er rekkefølgen det må gjøres i for meg.
3. Jeg er både A- og B-menneske. Jeg har problemer med å legge meg om kvelden, men liker å stå opp om morgenen. Går stadig rundt med for lite søvn, ja.
4. Jeg elsker å reise og å oppleve nye land og byer.
5. Jeg liker ikke sydenferier.
6. Jeg er ekspert på å utsette ting jeg ikke har lyst til å gjøre. Sånne ting blir ofte gjort i siste liten.
7. Jeg blir fort sur hvis ikke ting blir som jeg har planlagt.

Jeg slenger på en siste sannhet også, som ren bonus - og det er at jeg har bestillt flybillett til Paris, så nå blir det Paper Show på meg og Stine i oktober! Gleder meg masse!
Sånn, det var ei fin unnskyldning til å få fortalt den nyheten :)

Da gir jeg stafettpinnen videre til:
Stine, Hilde, Silje, Sissel, Lise, Pucca og Linn.

Ingen kommentarer: