21. des. 2007

Jippi - jeg vant!

Gjett om jeg er glad for at jeg tok meg tid til å levere til klubbmesterskapet på Arctic Scrapbooking!
I kveld gikk jeg nemlig av med seieren, og har vunnet et gavekort på $125, på A million little things. Jippi!
Jeg gleder meg masse til å sende avgårde ei bestilling over dammen. Må bare tenke litt gjennom hva jeg trenger og hva jeg ønsker meg.

Her er bidragene jeg vant med:
Den første oppgaven var å lage en LO som handlet om deg selv og noe/noen som betyr mye for deg. Den skulle også inneholde mye tekst. Jeg har vært gjennom en del ting den siste tiden, og har virkelig fått opplevd hvor viktig det er for meg ha familie og venner rundt meg - så det var ikke vanskelig å komme fram til hva jeg skulle skrive om i denne oppgaven.

Den andre oppgaven var å lage en enkel LO som viser din typiske scrappestil. Det er vel ikke mange LO'er jeg lager, som ikke har pussede kanter, søm og ett eller annet i ghost fra Heidi Swapp - så sånn sett er vel denne LO'en typisk for meg.


Ellers har jula begynt for meg nå. Jeg hadde siste dag på jobb før ferien i går, og sammen med den ene søstra mi kjørte jeg nordover til foreldrene mine i går kveld. Da hadde allerede den andre søstra mi og det lille tantegullet mitt kommet. Nå gjenstår bare broren min og svigerbroren min, som begge kommer på lille julaften - så er vi fulltallige. Jeg ser veldig fram til over en uke med ferie sammen med dem alle sammen. Prikken over i'en hadde selvfølgelig vært en hvit jul - så vi krysser fingre for at regnet byttes ut med snø, jo før jo heller!

2 kommentarer:

Stine sa...

Artig at du vant, skikkelig flotte LO'er! Kos dere masse i jula, håper på bittelitt snø her også-men ser i grunnen dårlig ut.. :)
God jul vennen!

Anita Hagen sa...

Dette var utrolig lekkert, nært og personlig Lene. Fant veien direkte til mitt hjerte. Så gøy at du vant. Masse masse grattis til vinsten og æren. Det er deg vel unt.

Må du ha en fortsatt fin og magisk jul. Kos deg masse med familien og spesielt til tantebarnet som jeg vet at du har gledet deg til å kose deg med.

God juleklem fra Anita