1. sep. 2007

LOST i kort

Denne helga er det LOST i kort på Arctic Scrapbooking.
Vi har laget 21 oppgaver som triller ut ut på løpende bånd hele helga. Happeningen begynte på fredag kl 18.00, og avsluttes på søndag kl 21. Det blir spennende å se hvor mange bidrag som blir lasta opp på forumet i løpet av disse timene.
I vår var det en helt imponerende produksjon, og det blir det sikkert denne gangen også!

Forrige gang tok jeg også helt av. Jeg leverte til alle oppgavene. Det er vel første gang jeg har blit svett av denne hobbyen :)
Nå klarer jeg ikke å ta helt av. Jeg klarer faktisk ikke å lage noen ting. Skikkelig kjipt.
Jeg lurer på om jeg kanskje bare skal tvinge meg til å levere en oppgave, så kanskje lysta kommer mens jeg holder på.

Jeg har jo til og med en Cuttlebug stående her, som ikke en gang har fått komme ut av eska si.
Jeg kjøpte den mest på grunn av de kule embossingfolderene, må nå ønsker jeg meg jo så klart et alfabet i stor størrelse også.
Det er vel bare å begynne å spare. Den parkeringsbota jeg klarte å få her om dagen må vel betales først. Kjipe greier. Man kan få ganske mye papir og stæsj for de 600 kronene...

Så da er det altså bestemt - jeg skal løse en av LOST-oppgavene som ligger ute nå!
Det er enda 16 oppgaver igjen å levere, og vi har fått flotte premier fra TreL, Scrappepakka og Scrapp og Lapp.
Og så er det altså bare å hive seg med for dere andre som ikke er LOST enda også!

Ingen kommentarer: