17. sep. 2007

Snikprodusering!

Egentlig skulle helga brukes til rydding og kasting og fiksing av hus. Bare det, ikke noe annet.
Men så var jeg så heldig å ha et søskenbarn som fyllte 11 år i går, og da måtte det jo ordnes med gave.

Så innimellom all den kjedelige husjobbinga, laget jeg denne sparebøssa.
Lotte sparer til hest og hund, må vite. Og så hater hun rosa og elsker blått! Da måtte jo gaven selvfølgelig bli ei blå sparebøsse med penger i.

Sommerfuglen er ghost shape fra Heidi Swapp, som jeg har farget med alkoholblekk.
Ghostproduktene må være min absolutte favoritt blandt scrappestæsj. Det er så utrolig mye kult man kan gjøre med disse figurene.


På lørdag ble søsknene mine 25 år - Hurra! Og siden søstra mi ikke har noe i mot rosa og brunt, må jeg nok lage ei sparebøsse til i disse fargene. Sånn i tillegg til gaven hun allerde har fått. Broren min må selvfølgelig også få ei, men han skal slippe rosa/brun-kombinasjonen :)


Da gjelder det bare å bli ferdig med alle disse hustingene som skal gjøres, så kan jeg fortsette papirlekinga!

6 kommentarer:

Kirsten sa...

Gosj, så lekkert! Sånn vil jeg også ha! Hva slags boks har du brukt? Et produkt jeg virkelig burde hatt mye av til gaver liggende syns jeg!

Ha en flott uke!

Lene sa...

Kirsten, jeg har kjøpt opp et lite lager med sånne sparebøsser fra en sånn alt-mulig-butikk, Ciro heter den. Kan tenke meg at Europris også kan ha sånne.
Det mest ganiale med sparebøssa er at man må bruke boksåpner for å få den opp - så her må man tenke seg om før man tømmer den :)

Ritas kortblogg sa...

Takk for koselig helsing på min blogg! Artig det er flere fra Bodø her ja:) Masse fint på bloggen din så kikker nok innom her igjen! :)

Elisabeth sa...

ååå den var jo bare nyyydelig altså. og alt det andre du har laget også.. takk for inspirasjonen.
Hilsen elisabeth

Hege sa...

Utrolig flott! Kjempeide`!!!

Turid Mari sa...

Hei og hopp =)
Så koseli blog du har!!
Veit du om nån scrappetreff eller nåkka lignanes i nord-norge?!
Bor i Harstad og her virke det som de e vældi lite miljø.. :/