12. sep. 2007

All in og Magnolia

I et anfall av overoptimiste og scrappelyst, meldte jeg meg på konkurransen 'All in' på Minneriket.
Jeg er imponert over hvor kreative damene som lager oppgaver og konkurranser der er.
'All in' er et slags pokerspill. Vi sitter på 15 forskjellige bord, og spiller mot hverandre.
Etter hver oppgave er det avstemning, og èn må gå fra bordet. Etter hvert blir det semifinale og finale. Spennende og gøy!


I første oppgave fikk vi ei skisse, og så skulle vi sette sammen to ord som ikke passer sammen til en overskrift, samtidig som elementer fra avisbransjen skulle være representert på LO'en.
Vi hadde vel noe sånt som fjorten dager på oss, fra oppgaven ble lagt ut og til bidraget skulle leveres. Og i vant stil, begynte jeg i siste liten, og leverte rett før fristen gikk ut.
Jeg valgte ordene 'sjef' og 'fobi', og laget en LO om min sjefsfobi, nemlig trappefobien min.
Siden en av deltakerne på mitt bord ikke leverte, gikk jeg automatisk videre til neste runde.
Men jeg må jo si at jeg etter avstemninga, er veldig fornøyd med at jeg ville gått videre unasett :)


Jeg fikk også min Mangolia klubbpakke i dag. Den inneholdt mange fine høststempler som jeg gleder meg til å ta i bruk!
Her ser dere mine favoritter fra denne pakken:
 
Fine, eller hva?!

Ingen kommentarer: