15. apr. 2007

På tide å komme til seg selv


Da er LOST-helga over, i alle fall for min del. Og gjett om jeg har vært lost! Jeg måtte ta en sjekk her i ettermiddag, bare for å se om jeg enda har noen samboer. Fikk en følelse av at det var lenge siden jeg hadde sett noe annet enn ark og kartong og lim og stempler og sånt.
Jeg fant han heldigvis utafor her, i full gang med å gjøre sånne utevårting (egentlig burde jeg skamme meg, som har sittet inne i dette fine været vi har hatt i helga).

Nå gjenstår det bare å vente på at fristen for å levere siste oppgave går ut om en halv time. Deretter skal det telles poeng og to vinnere skal utropes.
Vi har fått de to nye stempelplate fra Gunnhild Bay i Stempelglede, og disse blir premien til to heldige vinnere.
Det blir ingen premie på meg. Det måtte i så fall bli hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket ut. Vi har nemlig en trekningspremie. Poengseieren vinner jeg ikke.
Jeg har løst alle oppgvene, men ble for sen til å levere to av dem.
Det har uansett vært ei utrolig morsom (og slitsom) helg, og jeg har fått laget 17 kort og en kortboks. Ikke ille det, på ei helg vel?

3 kommentarer:

Linn sa...

Å herlighet for en produksjon!!! Kan ikke se at noen av kortene bærer breg av lettvinte løsninger, akkurat! Masse flott her, og heldige er dem som får kort fra deg!
Det var godt du fortsatt har samboer, da! Må rett som det er forsikre meg om at min mann ikke synes det blir for mye tid som går med på scrappingen jeg også. Men han sier at det går fint foreløpig!!!
Ha en flott uke.

Hege sa...

Wow - snakk om å være produktiv da!!! Takk for at du minte på meg at jeg har en mann jeg bør ta litt hensyn til innimellom:-) Har lett for å drømme meg bort i mine egne lille egoistiske scrappeverden jeg også.

Anita Hagen sa...

WOW, her var det jammen meg kommet mye flott siden sist jeg var innom, WOW WOW WOW. Du er så utrolig kreativ og dyktig Lene og ikke minst produktiv. I'm impressed!

Klem Anita