19. feb. 2007

Endelig!

Nå har jeg eid Magnoliastempler i noen uker, og familien vokser og blir stadig større.
Tre nye kom i posten fra Hobbyhimmelen i dag. Jeg gleder meg til å få rydda unna mitt forrige prosjekt, og få testa ut de nye stemplene.
Og ikke nok med at Magnoliafamilien min har vokst - jeg har også laget mitt første kort (i alle fall mitt første som jeg er fornøyd med) med Magnolia. Det er til ei venninne som har bursdag i morgen. Og det var kjempegøy å lage det! Jeg er nok sterkt inspirert av Stempelgal og Linda Muhren - så jeg får takke dem for at jeg kom i gang - Takk!
Nå er det rydding og stempling som står på programmet. Ha en fin uke alle sammen!

2 kommentarer:

gudrun sa...

Nydelig kort!
Disse stemplene fra Magnolia er så søte. :)

Linn sa...

Fy fader du lager lekre kort!!! Jeg liker Magnolia-stemplene selv, men har jeg noen? Nei da, er så treg...

Ha en fin og kreativ uke videre!