11. jan. 2007

Og jula varer helt til påske...


...Det kan i alle fall se ut som den gjør det her i denne bloggen.
Nå er det en uke siden jeg rydda jula ut av hjemmet mitt, så da er det vel på tide å avslutte det kapittelet i bloggen min også.

Vi hadde ei kjempefin jule, med akkurat den rette blandinga av familie, venner, god mat og gøy.
Jeg kan jo ikke unngå å nevne at jeg fikk et nytt objektiv til kamereaet mitt, et 18-200 mm.
Jeg har ikke fått testa det ordentlig ut enda, men snakk om forskjell fra den gamle 18-55 mm linsa!
Og snille Stine kjøpte to filter for meg, et polariseringsfilter og et UV-filter. Jeg begynner med andre ord å komme meg på kamerafronten. Det neste på ønskelista mi nå er en ekstern blits.
Jeg må sansynligvis smøre meg med tålmodighet, og vente til bursdagen min - men det skal jeg vel klare :)

Så - med de siste av julekortene jeg huska å scanne før de ble sendt (og som jeg faktisk sendte i tide i år), er jula herved et avslutta kapittel i bloggen min!


Ingen kommentarer: